Premio FAD 2018 de Pensamento e Crítica

Publicado o 8 de Xuño de 2018

O premio FAD de Pensamento e Crítica 2018 —FAD Award on Thought and Critique— foi concedido ex-aequo á publicación colectiva La recherche patiente. Le Corbusier. 50 años después/50 years later, editada por Jorge Torres Cueco e Clara Mejía Vallejo, na que, xunto a unha ducia de contribucións de distintos autores, recóllese o estudo «Los lugares de Le Corbusier», realizado polo catedrático do Departamento José Ramón Alonso Pereira.

En novembro de 2015 celebrouse na Universitat Politècnica de València, co apoio da Fondation Le Corbusier, o congreso internacional LC2015 Le Corbusier 50 años después. O volume agora premiado recompila os relatorios convidados, froito das indagacións que sobre a súa persoa e obra seguen realizándose.

Máis novas

Obradoiro 5C en Narón

O pasado luns 24 de setembro alumnos e profesores da materia de Proxectos 4 da […]

+ info —>

EncontroEventos

IACOBUS+ Final Jury: Stadtlagerhaus Regensburg, Centro para la Integración de las Artes y la Cultura

1 de Xuño de 2018
Salón de Actos de la ETS de Arquitectura de la Universidad de A Coruña.

+ info —>